kristenstewartnoveller

Direktlänk till inlägg 29 november 2013

Nu börjar vi om!

Av Natta - 29 november 2013 20:21

Hej på er underbara bloggläsare! Under sommarlovet tappade jag greppet med min novellblogg, och jag är verkligen ledsen för det. Men nu till dom bra nyheterna! Under sommaren jobbade jag och finslipade på min bok, Be some one och den ska nu släppas i December. Den handlar om 14 åriga Meja som har förlorat sina föräldrar, dricker, har förlorat sin oskuld och mer allmänt hemska saker. Hennes liv håller bara på att rasa samman. Men så träffar hon honom. Jacob är 16 år och erbjuder Meja en resa till Thailand via båt och tåg. Han lovar henne en lysande karriär som artist artist och fler löften som nästan är omöjliga att hålla. Men resan går inte som dom har tänkt sig. Mitt ute i Atlanten så håller fartyget på att sjunka och deras vänskap står på spel. Eller är det mer än vänskap? 

Detta är den spännande boken om kärlek, och att ha det svårt. Den är liksom i nutid, men jag har försökt att kompromissa lite ;) Den släpps den 14 December för runt 150 kr! Hoppas att ni vill läsa den! 

Nu håller jag inte på med någon bok för tillfället, så jag tänkte, varför inte börja novellblogga igen? Så jo det ska jag göra! Hoppas att ni gillar bloggen!



Många kramar Natta

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natta - 19 januari 2014 20:08


Previosly  Hugos Perspektiv:  - Jo, jag kommer verkligen sakna dig säger jag och försöker att låta seriös. Även om det inte är min starka sida. Att vara seriös när jag är med Siri alltså. Så fort jag ser henne får jag fjärilar i magen. Hon är det...

Av Natta - 19 januari 2014 12:20

Siris perspekiv   Jag hoppar in i den röda pickapen. - Jag kan inte fatta att du överger mig, Siri din förädare!  Hugo låtsas vara ledsen.  - Asså lägg av Hugo, det är inte roligt! Säger jag och skrattar.  Hugo startar motorn.  - Inte? ...

Av Natta - 29 november 2013 20:29

Hej!  Här kommer rollerna, och som vanligt spelas huvudrollen av Kristen Stewart, kände mig pressad att ta med Robert Pattinsson också, så hoppas att ni blir nöjda! Många kramar Natta.   Huvudroll: Siri Hastings ( Spelad av Kristen Stewart.) ...

Av Natta - 13 juni 2013 20:04

Hej hej! Hanna heter jag och jag har nu hjälpt Natta som äger denna super coola blogg att göra en design! Jag ville bara slänga in ett litet inlägg och tacka för mig och att säga ett litet meddelande till Natta!   Hej Natta!   Jag hoppas verkli...

Av Natta - 11 juni 2013 21:33

Senare på kvällen kom Janie med sina dotter Sarah. Sarah var den gulligaste ungen ivägen. Även fast Lucy inte hade träffat Janie på länge kunde hon inte sluta tänka på det där med Justin och Gemma.   Efter någon timma kramade hennes syster om he...

Presentation


Hej & välkommen till min blogg där jag skriver noveller! Framför allt Kristen Stewart!
Stewart vid 2010 års Oscarsgala
Födelsenamn
Kristen Jaymes Stewart
Född
9 april 1990 (23 år)
USA Los Angeles, Kalifornien, USA
År som aktiv
1998 - idag

H

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

    

Gå till Kristen Stewart's wikipedia sida och läs smått om henne! (Klicka på W : et)

Kategorier

 

(Klicka på bilden)

 


Ovido - Quiz & Flashcards