kristenstewartnoveller

Direktlänk till inlägg 13 juni 2013

Hej!

Av Natta - 13 juni 2013 20:04

Hej hej! Hanna heter jag och jag har nu hjälpt Natta som äger denna super coola blogg att göra en design! Jag ville bara slänga in ett litet inlägg och tacka för mig och att säga ett litet meddelande till Natta!


Hej Natta!  

Jag hoppas verkligen du blivit nöjd över den nya designen!! Är det så att det är något du vill ändra så kan du bara lägga en kommentar till mig. Och det jag skulle vilja be dig är att byta lösenord för det är säkrats! Som sagt har jag gjort lite ändringar och jag hoppas du tycker om det. Hoppas du gillar designen!

//Hanna


Och till alla andra som kanske är sugna på att veta vem jag är?!?!

Träffa mig och mina knäppa själar här...

http://candymandy.bloggplatsen.se/

-Vill också ha en design..?

Vill du också ha en design så är det bara att lägga en kommentar på min blogg. Tänk bara på att jag gör bara designes till dem som har bloggplatsen men jag kanske skulle kunna göra en header till en blogg med en annan bloggportal! ^^

Och att om jag ska göra en design så får ni göra så som Natta gjort att ge sitt lösenord till mig! :)

 
 
BellaLoveMsp

BellaLoveMsp

16 juni 2013 17:18

Fin design ^^ et blev super fin (y) O natta gör mer kap snälla :) //prinskorven

http://BellaLoveMsp.bloggplatsen.se

Natta

16 juni 2013 20:16

Tack :) Visst blev det. Förlåt men har inte haft lust på sistone...

 
BellaLoveMsp

BellaLoveMsp

17 juni 2013 15:55

Vad synd för det e verkligen kul att läsa din blogg :( men kän inte att du måste! Jag e bra på att vänta ;) // prinskorven

http://BellaLoveMsp.bloggplatsen.se

Natta

17 juni 2013 21:33

Haha...Vrf kallar du dig prinskorven? xD

 
BellaLoveMsp

BellaLoveMsp

21 juni 2013 10:14

kallas så i skolan, vissa kallas köttbullen eller nallen (: //prinskorven

http://BellaLoveMsp.bloggplatsen.se

Natta

23 juni 2013 19:39

Hahahahahaha :D

 
Ingen bild

Angelica

3 juli 2013 23:27

När kommer nästa kapitel??

Natta

25 september 2013 21:02

Snart

 
Ingen bild

Angelica

20 juli 2013 04:23

Kommer du skriva mer??

Natta

25 september 2013 21:02

Jadå

 
Ingen bild

nina

1 augusti 2013 20:02

Alltsååå när kommer du skriva mer? Väntar juuu!

Natta

25 september 2013 21:02

Haha förlåt mig!

 
Ingen bild

Angelica

15 augusti 2013 22:33

Hej! Jag undrar bara om du kommer att fortsätta att blogga??

Natta

25 september 2013 21:02

Jag tror det! Kram

 
BellaLoveMsp

BellaLoveMsp

13 oktober 2013 17:23

Har väntar jätte länge nu... om du inte skriver ett snart kommer jag sluta kolla om du skriver något... :/

http://BellaLoveMsp.bloggplatsen.se

Natta

29 november 2013 19:54

Förlåt duuuu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natta - 19 januari 2014 20:08


Previosly  Hugos Perspektiv:  - Jo, jag kommer verkligen sakna dig säger jag och försöker att låta seriös. Även om det inte är min starka sida. Att vara seriös när jag är med Siri alltså. Så fort jag ser henne får jag fjärilar i magen. Hon är det...

Av Natta - 19 januari 2014 12:20

Siris perspekiv   Jag hoppar in i den röda pickapen. - Jag kan inte fatta att du överger mig, Siri din förädare!  Hugo låtsas vara ledsen.  - Asså lägg av Hugo, det är inte roligt! Säger jag och skrattar.  Hugo startar motorn.  - Inte? ...

Av Natta - 29 november 2013 20:29

Hej!  Här kommer rollerna, och som vanligt spelas huvudrollen av Kristen Stewart, kände mig pressad att ta med Robert Pattinsson också, så hoppas att ni blir nöjda! Många kramar Natta.   Huvudroll: Siri Hastings ( Spelad av Kristen Stewart.) ...

Av Natta - 29 november 2013 20:21

Hej på er underbara bloggläsare! Under sommarlovet tappade jag greppet med min novellblogg, och jag är verkligen ledsen för det. Men nu till dom bra nyheterna! Under sommaren jobbade jag och finslipade på min bok, Be some one och den ska nu släppas i...

Av Natta - 11 juni 2013 21:33

Senare på kvällen kom Janie med sina dotter Sarah. Sarah var den gulligaste ungen ivägen. Även fast Lucy inte hade träffat Janie på länge kunde hon inte sluta tänka på det där med Justin och Gemma.   Efter någon timma kramade hennes syster om he...

Presentation


Hej & välkommen till min blogg där jag skriver noveller! Framför allt Kristen Stewart!
Stewart vid 2010 års Oscarsgala
Födelsenamn
Kristen Jaymes Stewart
Född
9 april 1990 (23 år)
USA Los Angeles, Kalifornien, USA
År som aktiv
1998 - idag

H

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

    

Gå till Kristen Stewart's wikipedia sida och läs smått om henne! (Klicka på W : et)

Kategorier

 

(Klicka på bilden)

 


Ovido - Quiz & Flashcards