kristenstewartnoveller

Direktlänk till inlägg 11 juni 2013

Kap. 10 That kiss

Av Natta - 11 juni 2013 21:33

Senare på kvällen kom Janie med sina dotter Sarah. Sarah var den gulligaste ungen ivägen. Även fast Lucy inte hade träffat Janie på länge kunde hon inte sluta tänka på det där med Justin och Gemma.

 

Efter någon timma kramade hennes syster om henne och körde sedan iväg med sin dotter. Lucy gick och lade sig tidigt och försökte somna. Även om hon hade mycket att tänka på somnade hon snabbt. Hon vaknade av att det knackade på fönstret. Och in kom Edward. Först trodde hon att det var en dröm. Men sedan insåg hon att det kunde det inte vara. Edward var snygg som vanligt. 

  

Han hade på sig en jeansblå jacka som klädde honom perfekt. Hon stirrade på honom som förstenad.

- Tja, jag knackade men du öppnade inte flinade han vant och satte sig på sängen. Lucy fortsatte att stirra på honom. Tills han böjde sig fram och kysste henne. 

 

Hon ville genast ha mer. Hon lutade sig framåt och körde in tungan i honoms mun. Han svarade med att effektivt dra av henne tröjan. Hon knäppte upp byxorna med fumliga händer medan han knäppte upp bh:n. Edward slutade att kyssa henne och drog av sig tröjan och byxorna. Han hade ett stort stånd. Han fick snabbt av henne trosorna och hon av honom kalsongerna. Och helt plötsligt var han inne i henne. Han körde in den långt in och ut igen. In-ut-in-ut i et gemt tempo. Efter ett tag tog han i mer. Hon rev tag i hans hår och stönade ansträngt. 


                                                


Bra?


 
 
BellaLoveMsp

BellaLoveMsp

12 juni 2013 15:30

Lite för mycket detaljer på deras, du vet vad xD Men det måste ju en berättelse ha för att den ska vara bra! Jätte bra kapitel som vanligt ;** //Prinskorven =)

http://BellaLoveMsp.bloggplatsen.se

Natta

12 juni 2013 17:50

Haha :D

 
Ingen bild

Anonym

12 juni 2013 15:53

när kommer nästa?

Natta

12 juni 2013 17:50

Imorgon tror jag

 
SELENA MARIE GOMEZ NEWS

SELENA MARIE GOMEZ NEWS

12 juni 2013 21:15

Hej! Du eller någon annan har anmält bloggen till blog awards 2013!
Nu är det dags att rösta! Röstningen är det senaste inlägget.

Lycka Till!

http://selenamariegomeznews.blogg.se

Natta

13 juni 2013 10:54

Jag har inte anmält mig? :S

 
Ingen bild

Anonym

13 juni 2013 11:04

kan du rekomendera nån bra (novell)blogg, läser själv http://believeineverything.bloggplatsen.se/

Natta

13 juni 2013 21:59

Nej tyvärr

 
Ingen bild

Angelica

3 juli 2013 21:52

As bra kapitel!

Natta

25 september 2013 21:03

Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natta - 19 januari 2014 20:08


Previosly  Hugos Perspektiv:  - Jo, jag kommer verkligen sakna dig säger jag och försöker att låta seriös. Även om det inte är min starka sida. Att vara seriös när jag är med Siri alltså. Så fort jag ser henne får jag fjärilar i magen. Hon är det...

Av Natta - 19 januari 2014 12:20

Siris perspekiv   Jag hoppar in i den röda pickapen. - Jag kan inte fatta att du överger mig, Siri din förädare!  Hugo låtsas vara ledsen.  - Asså lägg av Hugo, det är inte roligt! Säger jag och skrattar.  Hugo startar motorn.  - Inte? ...

Av Natta - 29 november 2013 20:29

Hej!  Här kommer rollerna, och som vanligt spelas huvudrollen av Kristen Stewart, kände mig pressad att ta med Robert Pattinsson också, så hoppas att ni blir nöjda! Många kramar Natta.   Huvudroll: Siri Hastings ( Spelad av Kristen Stewart.) ...

Av Natta - 29 november 2013 20:21

Hej på er underbara bloggläsare! Under sommarlovet tappade jag greppet med min novellblogg, och jag är verkligen ledsen för det. Men nu till dom bra nyheterna! Under sommaren jobbade jag och finslipade på min bok, Be some one och den ska nu släppas i...

Av Natta - 13 juni 2013 20:04

Hej hej! Hanna heter jag och jag har nu hjälpt Natta som äger denna super coola blogg att göra en design! Jag ville bara slänga in ett litet inlägg och tacka för mig och att säga ett litet meddelande till Natta!   Hej Natta!   Jag hoppas verkli...

Presentation


Hej & välkommen till min blogg där jag skriver noveller! Framför allt Kristen Stewart!
Stewart vid 2010 års Oscarsgala
Födelsenamn
Kristen Jaymes Stewart
Född
9 april 1990 (23 år)
USA Los Angeles, Kalifornien, USA
År som aktiv
1998 - idag

H

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

    

Gå till Kristen Stewart's wikipedia sida och läs smått om henne! (Klicka på W : et)

Kategorier

 

(Klicka på bilden)

 


Ovido - Quiz & Flashcards