kristenstewartnoveller

Direktlänk till inlägg 10 juni 2013

Kap.9 Just find some body new

Av Natta - 10 juni 2013 17:08

Lucy tog sig långsamt hemåt efter utbrottet med hennes expojkvän. Hon snyftade långsamt och tyst. När hon öppnade dörren kom hennes mamma genast fram till henne och kramade om henne.

 

Hon höll om Lucy länge.

- Ajna berättade vad som hände, jag skulle egentligen på Dressas fest ikväll med din pappa, men tänkte att du behövde mig viskade hon. Hennes mamma hade mycket läppglans och mascara, Precis som om hon tänkte gå på fest. Jag fick dåligt självförtroende.

- Gå du mamma! Sa jag bestämt. Tillslut lyckades jag övertala henne att gå på festen. Klockan sex gav hon mig en puss på kinden innan hon sprang bort till bilen.

- Jo just det vännen, Janie kommer med sin dotter och hälsar på er idag! Ropar hennes mamma snabbt, gör en slängkyss och startar bilen. Lucy själv sätter sig framför datorn och kollar sina mejl.


JUSTIN BIEBER
                                                                    

Lucy jag älskar dig! Snälla kom tillbaka till mig!


                                                                         


Det mejlet struntade jag i. Det från Kate, en tjej som jag hade matte med svarade jag glatt på.


KATE JOHNSSON


Hej Lucy! Hoppas du har det bra :) Vi har precis blivit kattägare (DU HÖRDE RÄÄÄTT!!!) Kattungen heter Baby och är bara några veckor. Den sötaste katten i världen. Hoppas du kan öppna filen jag skickade till dig! Jag har spännande nyheter till dig! (Skvallertant.se!) Gemma har knullat Justin! Bli inte ledsen nu gumman men jag tror att dom har något pågång. Jag skulle bara hämta socker och ringde på hos Gemma men hon öppnade inte så jag gick in. Där på soffan knullade Justin upp Gemma. Fatta om jag blev paff! Nej usch! :S Gemma vill inte prata med mig mer efter det även om jag har ringt henne. Men fatta att bara knulla någon annans pokvän (Ursäkta ordet knulla men ja..) Men om du vill kan du komma hem till mig imorgon och hälsa på Baby och så kan vi prata om Gemma och Justin! :( 

Love, Kate


Svar till Kate Johnsson.


Naaw vad gosigt med en liten busig fluffboll hemma<3 Och visste kunde jag det! Dööööör. Fan vad elaka dom är. Prata imorgon i skolan. Jävlar nu ska han få!!! D:


                                                           


Förlåt om ni inte är lite yngre och kanske inte vill höra om sex och sånt.....Skriv vad ni tycker om sex och sådant och som vad jag ska ta med i bloggen :D


 
 
BellaLoveMsp

BellaLoveMsp

10 juni 2013 20:55

Hej igen! Hoppas du inte blir sur på mig för att jag skriver så mycket kommentarer till dig. Men känner att du måste veta hur bra du är! Kan du inte bli författare när du blir stor? Då ska jag läsa dom ^^ Hoppas att du fortsätter med bloggen för den äger! Kollar varje kväll om det kommit något nytt ;) /// Prinskorven som är ett fan av dig<3

http://BellaLoveMsp.bloggplatsen.se

Natta

11 juni 2013 21:30

Hej! Absolut inte. Naaw vad gulligt! Är rätt stor (Sjutton) men tack!

 
BellaLoveMsp

BellaLoveMsp

10 juni 2013 21:09

Natta! EN sak till! Kolla mitt senaste inlägg på min blogg som är till dig♥ Hejdå! /// Prinskorven =)

http://BellaLoveMsp.bloggplatsen.se

Natta

11 juni 2013 21:30

Åh vad du är gullig! Hejdå

 
Hanna

Hanna

11 juni 2013 16:54

Hej startar strax på din design bara så att du vet! ^^
//Hanna

http://candymandy.bloggplatsen.se

Natta

11 juni 2013 21:29

Tack!

 
BellaLoveMsp

BellaLoveMsp

11 juni 2013 20:33

Åhh sötich! Due så gryyyym! dööör! xD Hoppas du blir författar när du blir stor för då kommer jag läsa dom! Och sååå coolt att du har svarat på min kommentar!Kännes som om jag har fått en autograf av Twilight typ ;) //Prinskorven som älskar dig<3

http://BellaLoveMsp.bloggplatsen.se

Natta

11 juni 2013 21:29

Haha xD Men gud vad du är snäll!

 
BellaLoveMsp

BellaLoveMsp

12 juni 2013 15:24

TACK! DET BETYDER SÅÅÅ MYCKET!♥ x) //Prinskorven
Ps, skrev lite samma saker lite samma inlägg förra gången för min lagg dator såg inte att den kommentaren kom med!<333 ;)

http://BellaLoveMsp.bloggplatsen.se

Natta

12 juni 2013 17:50

Ok :)

 
Ingen bild

Angelica

3 juli 2013 21:49

YES! Du använde mitt förslag från förut :D PS. Du får aldrig att sluta skriva noveller! Du är jätte bra!!

Natta

25 september 2013 21:03

Haha! Gullig är du! Tackar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natta - 19 januari 2014 20:08


Previosly  Hugos Perspektiv:  - Jo, jag kommer verkligen sakna dig säger jag och försöker att låta seriös. Även om det inte är min starka sida. Att vara seriös när jag är med Siri alltså. Så fort jag ser henne får jag fjärilar i magen. Hon är det...

Av Natta - 19 januari 2014 12:20

Siris perspekiv   Jag hoppar in i den röda pickapen. - Jag kan inte fatta att du överger mig, Siri din förädare!  Hugo låtsas vara ledsen.  - Asså lägg av Hugo, det är inte roligt! Säger jag och skrattar.  Hugo startar motorn.  - Inte? ...

Av Natta - 29 november 2013 20:29

Hej!  Här kommer rollerna, och som vanligt spelas huvudrollen av Kristen Stewart, kände mig pressad att ta med Robert Pattinsson också, så hoppas att ni blir nöjda! Många kramar Natta.   Huvudroll: Siri Hastings ( Spelad av Kristen Stewart.) ...

Av Natta - 29 november 2013 20:21

Hej på er underbara bloggläsare! Under sommarlovet tappade jag greppet med min novellblogg, och jag är verkligen ledsen för det. Men nu till dom bra nyheterna! Under sommaren jobbade jag och finslipade på min bok, Be some one och den ska nu släppas i...

Av Natta - 13 juni 2013 20:04

Hej hej! Hanna heter jag och jag har nu hjälpt Natta som äger denna super coola blogg att göra en design! Jag ville bara slänga in ett litet inlägg och tacka för mig och att säga ett litet meddelande till Natta!   Hej Natta!   Jag hoppas verkli...

Presentation


Hej & välkommen till min blogg där jag skriver noveller! Framför allt Kristen Stewart!
Stewart vid 2010 års Oscarsgala
Födelsenamn
Kristen Jaymes Stewart
Född
9 april 1990 (23 år)
USA Los Angeles, Kalifornien, USA
År som aktiv
1998 - idag

H

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

    

Gå till Kristen Stewart's wikipedia sida och läs smått om henne! (Klicka på W : et)

Kategorier

 

(Klicka på bilden)

 


Ovido - Quiz & Flashcards