kristenstewartnoveller

Direktlänk till inlägg 8 juni 2013

kap.8 I don't love you

Av Natta - 8 juni 2013 19:46

Jag drack långsamt min frappuchino. Den var så underbart god. En blandning av is, grädde, glass och milkshake. Jag kollade på Justin som satt framför mig och stirrade rakt  in i mina ögon. Hans ögon var perfekta. Bruna ögon inramade i tjocka stammar av ögonfransar. För ett ögonblick kändes det som om jag blev bedövad av blicken.

 

Att någon kunde ha så vackra ögon. Helt plötsligt tog han min hand. Och höll den hårt. Han tittade mig djupare i ögonen och lutade sig fram för att kyssa mig. Men det kändes inte rätt.

- Justin nej! Sa jag, och lät nästan arg när jag med ett ryck reste mig upp. Justin kollade på mig, förvånat.

- Vad är felet babe? Undrar han och låter lite kaxig. Då börjar jag rodna. Har ska jag förklara för Justin att jag vill göra slut? Jag suckar tugnt medan jag försöker komma ut en plan. 

 

- Jag har inte känslor för dig längre Justin, du måste förstå mig viskar jag oroligt. Justin ser tårögt och förvånat på mig. Då börjar han gråta. Tårarna rinner nerför kinderna. Jag har aldrig sett en kille gråta förut och synen får mig att rodna. Men jag känner mig också hemsk. Helt fel.

 

- Vad fan säger du Lucy? Skriker han på mig. Jag kan bara rycka på axlarna. Jag är nära till tårar jag också. Men jag torkar envist bort dom. Jag ska inte vara ledsen. Det är inte jag som blir dumpad. Men på ett sätt älskar jag honom ändå. Han kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.

 

- Justin snälla förstå försöker jag hulkande.

- Det är han va, den nya darrar han sorgset. Jag vet inte vad jag ska säga. Han har rätt, men det behöver inte han veta. Helt utan förvarning reser han sig, ger mig en trotsig blick, full av hat. 

- Fan ta dig! Fräser han och rusar iväg. Själv sitter jag kvar och tycker synd om mig själv ett tag. Även om jag inte har någon andledning till det. När jag kommer hem stöttar Ajna mig allt vad hon kan. Vi sitter tillsammans i trappan och pratar en lång stund. Ajna är lika vacker som vanligt.


                                                                                 


Kort kapitel jag vet!!! Men måste sticka till stallet nu!   


 
 
Hanna

Hanna

8 juni 2013 22:53

Jag skulle gärna göra en header till din blogg! Skicka ditt lösenord i en kommentar till mig! (Detta är säkert det ända du ska göra är att när jag är klar bytar du lösen) Jag har dessutom gjort headers / designes till en MASSA bloggar och ALLA är nöjda!
//Hanna

http://candymandy.bloggplatsen.se

Natta

9 juni 2013 11:09

Okej! Men då får du inte lägga ut lösenordet på bloggen!

 
Lucy

Lucy

9 juni 2013 12:07

Kort kapitel, visst, men bättre äm inget! Den var bra ändå!

Lucy xx

http://www.imnotafraid.bloggplatsen.se

Natta

9 juni 2013 14:41

Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natta - 19 januari 2014 20:08


Previosly  Hugos Perspektiv:  - Jo, jag kommer verkligen sakna dig säger jag och försöker att låta seriös. Även om det inte är min starka sida. Att vara seriös när jag är med Siri alltså. Så fort jag ser henne får jag fjärilar i magen. Hon är det...

Av Natta - 19 januari 2014 12:20

Siris perspekiv   Jag hoppar in i den röda pickapen. - Jag kan inte fatta att du överger mig, Siri din förädare!  Hugo låtsas vara ledsen.  - Asså lägg av Hugo, det är inte roligt! Säger jag och skrattar.  Hugo startar motorn.  - Inte? ...

Av Natta - 29 november 2013 20:29

Hej!  Här kommer rollerna, och som vanligt spelas huvudrollen av Kristen Stewart, kände mig pressad att ta med Robert Pattinsson också, så hoppas att ni blir nöjda! Många kramar Natta.   Huvudroll: Siri Hastings ( Spelad av Kristen Stewart.) ...

Av Natta - 29 november 2013 20:21

Hej på er underbara bloggläsare! Under sommarlovet tappade jag greppet med min novellblogg, och jag är verkligen ledsen för det. Men nu till dom bra nyheterna! Under sommaren jobbade jag och finslipade på min bok, Be some one och den ska nu släppas i...

Av Natta - 13 juni 2013 20:04

Hej hej! Hanna heter jag och jag har nu hjälpt Natta som äger denna super coola blogg att göra en design! Jag ville bara slänga in ett litet inlägg och tacka för mig och att säga ett litet meddelande till Natta!   Hej Natta!   Jag hoppas verkli...

Presentation


Hej & välkommen till min blogg där jag skriver noveller! Framför allt Kristen Stewart!
Stewart vid 2010 års Oscarsgala
Födelsenamn
Kristen Jaymes Stewart
Född
9 april 1990 (23 år)
USA Los Angeles, Kalifornien, USA
År som aktiv
1998 - idag

H

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

    

Gå till Kristen Stewart's wikipedia sida och läs smått om henne! (Klicka på W : et)

Kategorier

 

(Klicka på bilden)

 


Ovido - Quiz & Flashcards