kristenstewartnoveller

Direktlänk till inlägg 7 juni 2013

Kap.6 SMS from Justin...

Av Natta - 7 juni 2013 14:06

Jag vaknade klockan sex. Illamåendet hade gått över. Gemma hade redan gjort sig klar. Hon hade kammat håret, klätt sig och fixat sin makeup. Hon kollade vackert på mig med huvudet på sned.

 

- Hur är det Lucy, du ser förskräcklig ut säger hon och kramar om mig. Hon är så himla snäll. Jag besvarar kramen.

- Bättre, men jag tror jag ska gå hem mumlar jag trött. Gemma nickar trött och hjälper mig att packa ihop mina saker medan jag byter om till gårdagens outfit. Ett par stuprörsjeans och en hollister tröja.

    

Sedan tar jag min handväska över axeln och skyndar till hallen. Jag ger Gemma en snabb kram och springer hem. Trött öppnar jag dörren och möts genast av mamma. Hon ler smått och sätter armen på midjan.'  

- Hej hjärtat, men har du färgat håret? Utbrister hon argt. Min mamma älskar mitt blonda hår. Alla i familjen har blont hår. Pappa, mamma Ajna och jag.

- Ja visst är det fint muttrar jag. Mamma tittar tveksamt på mig och nickar.

- Jovisst, men hur mår du? Undrar hon oroligt. Hon måste se att jag mår dåligt. Men jag vill inte att hon ska veta att jag mår skit. Så jag rycker på axlarna och skyndar upp på mitt rum. Där ligger min syster Ajna och läser en bok. Hon tittar upp när jag kliver in i rummet.

 

Ajna är vacker med sitt blonda, fluffiga hår och vackra, rena ansikte. Hennes ögon är stora och vackra. 

- Hej Losan, hur var det hos Gemma? Undrar hon, viker översta kanten av sidan och reser sig upp. Hon ger mig en kram och sätter snabbt upp håret.

 

- Eh bra muttrar jag. I en timma pratar jag och Ajna om mina problem med Justin och Edward. Ajna tycker att jag ska dumpa Justin.


-Är han Edward snygg? Undrar hon och ler listigt. Jag nickar och vi båda fnittrar. Sedan spelar vi kort. Skitgubbe och Stress. Vi har kul ihop. Tills jag får ett sms av Justin.


Justin: 

Ses vid starbucks baby?  Sorry för igår, var på dåligt humör. 

Lucy:
Mmm 

Justin: Älskar dig babe, ses snart då 


                                                                                          


Vad tycks? Ska kanske skriva ett till kapitel idag, får se ;) :*


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natta - 19 januari 2014 20:08


Previosly  Hugos Perspektiv:  - Jo, jag kommer verkligen sakna dig säger jag och försöker att låta seriös. Även om det inte är min starka sida. Att vara seriös när jag är med Siri alltså. Så fort jag ser henne får jag fjärilar i magen. Hon är det...

Av Natta - 19 januari 2014 12:20

Siris perspekiv   Jag hoppar in i den röda pickapen. - Jag kan inte fatta att du överger mig, Siri din förädare!  Hugo låtsas vara ledsen.  - Asså lägg av Hugo, det är inte roligt! Säger jag och skrattar.  Hugo startar motorn.  - Inte? ...

Av Natta - 29 november 2013 20:29

Hej!  Här kommer rollerna, och som vanligt spelas huvudrollen av Kristen Stewart, kände mig pressad att ta med Robert Pattinsson också, så hoppas att ni blir nöjda! Många kramar Natta.   Huvudroll: Siri Hastings ( Spelad av Kristen Stewart.) ...

Av Natta - 29 november 2013 20:21

Hej på er underbara bloggläsare! Under sommarlovet tappade jag greppet med min novellblogg, och jag är verkligen ledsen för det. Men nu till dom bra nyheterna! Under sommaren jobbade jag och finslipade på min bok, Be some one och den ska nu släppas i...

Av Natta - 13 juni 2013 20:04

Hej hej! Hanna heter jag och jag har nu hjälpt Natta som äger denna super coola blogg att göra en design! Jag ville bara slänga in ett litet inlägg och tacka för mig och att säga ett litet meddelande till Natta!   Hej Natta!   Jag hoppas verkli...

Presentation


Hej & välkommen till min blogg där jag skriver noveller! Framför allt Kristen Stewart!
Stewart vid 2010 års Oscarsgala
Födelsenamn
Kristen Jaymes Stewart
Född
9 april 1990 (23 år)
USA Los Angeles, Kalifornien, USA
År som aktiv
1998 - idag

H

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

    

Gå till Kristen Stewart's wikipedia sida och läs smått om henne! (Klicka på W : et)

Kategorier

 

(Klicka på bilden)

 


Ovido - Quiz & Flashcards